Sunday, June 17, 2012

Remy Ishak Demam Panas Dan Teman Wanita Layan Macam Sampah




Remy Ishak Hero Malaya kita entah kenapa tiba-tiba meluahkan perasaannya di Twitter miliknya tengah malam semalam.. Melalui tweet yang di tulis Remy Ishak mengatakan yang dia diserang demam panas dan masuk Hospital namun apabila menelefon teman wanitanya dia dilayan seperti sampah!.. Tidak disebut pula nama teman wanitanya, tapi semua sudah sedia maklum yang teman wanita Remy Ishak adalah cik pendaki gunung Kinabalu kita Tizz Zaqyah..
Diakhir Tweet Remy Ishak tu yang berbunyi “and she know about the tweet, and say goodbye to me. what a sweet memories…” membuatkan kami tertanya-tanya.. adakah hubungan mereka berdua sudah berakhir ataupun hanya gurauan kasar sepasang kekasih?.. Memang susah kita nak buat kesimpulan dengan tweet ni, apa-apa pun sama-sama la kita tunggu penjelasan daripada Remy Ishak sendiri nanti..
tweet remy ishak
Di Facebook milik Tizz Zaqyah pula terdapat status yang mungkin berkaitan dengan tweet Remy Ishak ni.. Apa-apa pun kita kena juga tunggu penjelasan daripada mereka berdua adakah hubungan mereka berdua ni retak menanti belah ataupun sebaliknya..
facebook tiz zaqyah
MyGosip harap hubungan percintaan Remy Ishak dan Tizz Zaqyah ni berkekalan la hendaknya.. Gaduh sikit-sikit tu biasa la kan.. adat orang bercinta memang macam tu.. Apa-apa pun harap Remy Ishak segera sembuh dari demam panasnya tu..

No comments:

Post a Comment